Re: Домові книги
Привожу свои образцы отправленных обращений - чтобы сотрудники ukc.gov.ua никак не смогли ошибиться:
Одержувач звернення - Державна міграційна служба України. Поштова адреса - 01001, м.Київ, вул. Володимирська, 9 (прошу надсилати мій запит ПРАВИЛЬНО, я пишу саме в СЛУЖБУ, а не в її Київське міське управління).
Доброго дня!
У Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів (22.11.2012 № 1077), зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 18.12.2012 за № 2109/22421 в розділі ІХ. Ведення реєстраційного обліку адресно-довідковими підрозділами йдеться про знищення карток зміни місця проживання.
У той же час відповідно до наказу Міністерства Юстиції України "Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів" (Далі - перелік) (12.04.2012 № 578/5), у Переліку під пунктом 786 зазначено що картки реєстрації мешканців (домові книги), погосподарські книги зберігаються постійно (не знищуються) та надходять до державних архівів на зберігання через 75 років.
У зв'язку з викладеним прошу максимально швидко внести зміни до Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів таким чином, аби була забезпечена збереженість документів про реєстрацію місць проживання.
Ця проблема є дуже нагальною, оскільки з 04.04.2016 р. відповідно до Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг починають діяти Реєстри теріторіальних громад, які будуть вести виконкоми місцевих рад і куди будуть вноситися відомості про реєстрацію місця проживання.
До цієї дати "житлово-експлуатаційні організації, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб, передають їх відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад" (цитата), - тобто також ДМС, повинні передати картки реєстрації виконкомам місцевих рад. При цьому може відбутися неправомірне знищення карток та інших документів, що ще збереглись.
Окремо прошу вже зараз проінформувати всі без виключення територіальні підрозділи ДМС про неможливість знищення документів з реєстрації громадян.
Також звертаю Вашу увагу на неможливість знищення документів що створювались, були отримані або перебували у МВС УРСР та його попередників (МГБ, НКВС, тощо), що випливає з норм Закону України "Про доступ до архівів репресивних органів комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років (зокрема ст. 2, 3 та п. 6, 7 перехідних положень зазначеного закону).
Отримувач звернення - Міністерство юстиції України. Поштова адреса - 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 (прошу відправляти мій запит ПРАВИЛЬНО, я пишу саме в МІНІСТЕРСТВО, а не в Київське міське управління юстиції).
Доброго дня!
У Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів (22.11.2012 № 1077), зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 18.12.2012 за № 2109/22421 в розділі ІХ. Ведення реєстраційного обліку адресно-довідковими підрозділами йдеться про знищення карток зміни місця проживання.
У той же час відповідно до наказу Міністерства Юстиції України "Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів" (Далі - перелік) (12.04.2012 № 578/5), у Переліку під пунктом 786 зазначено що картки реєстрації мешканців (домові книги), погосподарські книги зберігаються постійно (не знищуються) та надходять до державних архівів на зберігання через 75 років.
У зв'язку з викладеним прошу максимально швидко внести зміни до Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів таким чином, аби була забезпечена збереженість документів про реєстрацію місць проживання.
Ця проблема є дуже нагальною, оскільки з 04.04.2016 р. відповідно до Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг починають діяти Реєстри теріторіальних громад, які будуть вести виконкоми місцевих рад і куди будуть вноситися відомості про реєстрацію місця проживання.
До цієї дати "житлово-експлуатаційні організації, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб, передають їх відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад" (цитата), - тобто також ДМС, повинні передати картки реєстрації виконкомам місцевих рад. При цьому може відбутися неправомірне знищення карток та інших документів, що ще збереглись.
Окремо прошу вже зараз проінформувати всі без виключення територіальні підрозділи ДМС про неможливість знищення документів з реєстрації громадян.
Також звертаю Вашу увагу на неможливість знищення документів що створювались, були отримані або перебували у МВС УРСР та його попередників (МГБ, НКВС, тощо), що випливає з норм Закону України "Про доступ до архівів репресивних органів комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років (зокрема ст. 2, 3 та п. 6, 7 перехідних положень зазначеного закону).
Одержувач звернення - Міністерство внутрішніх справ України.
Доброго дня!
У Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів (22.11.2012 № 1077), зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 18.12.2012 за № 2109/22421 в розділі ІХ. Ведення реєстраційного обліку адресно-довідковими підрозділами йдеться про знищення карток зміни місця проживання.
У той же час відповідно до наказу Міністерства Юстиції України "Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів" (Далі - перелік) (12.04.2012 № 578/5), у Переліку під пунктом 786 зазначено що картки реєстрації мешканців (домові книги), погосподарські книги зберігаються постійно (не знищуються) та надходять до державних архівів на зберігання через 75 років.
У зв'язку з викладеним прошу максимально швидко внести зміни до Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів таким чином, аби була забезпечена збереженість документів про реєстрацію місць проживання.
Ця проблема є дуже нагальною, оскільки з 04.04.2016 р. відповідно до Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг починають діяти Реєстри теріторіальних громад, які будуть вести виконкоми місцевих рад і куди будуть вноситися відомості про реєстрацію місця проживання.
До цієї дати "житлово-експлуатаційні організації, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб, передають їх відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад" (цитата), - тобто також ДМС, повинні передати картки реєстрації виконкомам місцевих рад. При цьому може відбутися неправомірне знищення карток та інших документів, що ще збереглись.
Окремо прошу вже зараз проінформувати всі без виключення територіальні підрозділи ДМС про неможливість знищення документів з реєстрації громадян.
Також звертаю Вашу увагу на неможливість знищення документів що створювались, були отримані або перебували у МВС УРСР та його попередників (МГБ, НКВС, тощо), що випливає з норм Закону України "Про доступ до архівів репресивних органів комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років (зокрема ст. 2, 3 та п. 6, 7 перехідних положень зазначеного закону).