Re: Записи про ШЛЮБ у метричних книгах
Запись в г.Одессе 19О7 год.15 октября обвенчался Мойша 38 лет с 19 летней,а на следующий день ее уже отпевали в церкви.Такое впечатление, что убили.Или тогда бы не отпевали?
Міжнародний генеалогічний форум * Международный генеалогический форум * International Genealogical Forum |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Запись в г.Одессе 19О7 год.15 октября обвенчался Мойша 38 лет с 19 летней,а на следующий день ее уже отпевали в церкви.Такое впечатление, что убили.Или тогда бы не отпевали?
Обычно указывали причину неестественной смерти. ( утоп, убит, упал итд). Не отпевали бы в случае самоубийства.
В метричній книзі одного населеного пункту, священник записав про те, що обвінчав людей в іншій церкві іншого населеного пункту. Чому ?
А що не є прізвищем?
Я розумію так, що москаль Андрій Кондратович Квасочник побрався з невідомою Євдокією. Чи я помиляюсь? А поручителів не було?
А що не є прізвищем?
Я розумію так, що москаль Андрій Кондратович Квасочник побрався з невідомою Євдокією. Чи я помиляюсь? А поручителів не було?
девицею блудною Евдокиею...
Я еще сомневаюсь, что Квасочник - это фамилия. Может, "профессия".
Поручителів не було.
Написано дальше "и квитовых денег взято восемь алтын" :)
И много браков было в тот год с гусарами Венгерского полка.
В метричній книзі одного населеного пункту, священник записав про те, що обвінчав людей в іншій церкві іншого населеного пункту. Чому ?
Можливо, тамтешній священник хворів, а цей його запоміщав або на прохання молодих або тамтешнього пароха приїхав повінчав.
Интересно, дети с какой фамилией потом были :)
Найти и доложить!
Посмотрела. Думаю, что будут Василяки (там таких много). Есть еще и Сопляки.
Но основная масса людей с фамилией Жирный
Vic-tor пишет:В метричній книзі одного населеного пункту, священник записав про те, що обвінчав людей в іншій церкві іншого населеного пункту. Чому ?
Можливо, тамтешній священник хворів, а цей його запоміщав або на прохання молодих або тамтешнього пароха приїхав повінчав.
Ніякої логіки.
1.Якщо священик заміщав священика --він писав: " в Отлучке св. такого то ...." тоб-то пояснював, чого він хазяйнував в чужому приході. ( але це не тот случай).
2. Віз не йшов до кози. Не запрошують молоді священика з іншого приходу до своєї церкви, а ідуть в "його" церкву.
Смисл запису такий: Священик села Мелового, обвінчав жителів села Мелового, але запис зробив в МК церкви Берислава.!!?
Він повинен був цей запис зробити в МК села Мелового. Що? забув в свій час записати, а тепер згадав? і записав в іншому приході, ( для консисторії статистика незміна, але ж книга приходська!) Консисторські екземпляри складали на основі приходських книг, чи я можу помилятись?
Vic-tor, Значить, щось там було і щось там не так. То треба "інструкцію" про вінчання перечитать.
А якщо проблема була не в священниках, а в церкві? Тобто сталося якесь лихо (пожежа) церква була пошкоджена і священник з паствою пішов тимчасово "у прийми"?
Balymba, ні.
Ярематойсамий, ото ж і питаю, може хто зна по пам'яті "інстркції", може піп на форумі є.
А гадать, по типу а от у нашому селі--я і сам умію. Всі записи ідуть стандартно і рівно. Потім оця п'яна(???) запис і далі знову по стандарту. Ніде, ні разу такого не зустрічав.
Да никаких инструкций нет. Могли совершать таинства и обряды над любым человеком (православным). Если были поручители, то тем более никто не мог запретить. А эта странная запись видимо для того и сделана, чтобы не было дисциплинарных взысканий. Мол обвенчал втихаря "чужих", деньги взял и никому не сказал. А тут всё чинно и благородно.
ГАСО, ф. 1189, оп. 1, д. 108
МК Успенской ц. г. Конотопа за 1916 г.
8. 20 апреля
Начальник Светильновского почтового отделения не имеющий чина Иоанн Александрович Страх, первым браком, 25. Почтово-телеграфная женщина чиновник Елена Васильевна Лейченко, первым браком, 21
Поручители:
По жениху: губернский секретарь Афанасий Афанасие Черношов и коллежский геристратор Иван Семенович Зиновец.
По невесте: коллежский регистратор Иван Петрович Зиновец и почтово-телеграфный чиновник Феодор Павлович Кирей
Б. Белозерская кр-ка Харитина Григориева Данькова, жена сосланного в Сибирь Спиридона Симеонова Данько, за безвестностью его, определением Таврическаго Епархиальнаго Начальства 9 апреля - 23 мая 1901 года брак расторгнут, с предоствлением ей права вступить во второе супружество.
Зараз передивляюся метрики за 1802-1810 роки, коли до самих зошитів підшивали ще свідоцва, виписані священиками, якщо наречений був з іншого села.
Якщо чесно, то я в шоці. Бо стільки помилок в записах я до цього не зустрічала.
Для прикладу:
1. в свідоцтві вказані: наречений Трофим, син померлого Семена Остаматія 20 років та наречена Ганна, дочка Федора Прядки
в метричній книзі: наречений Данило, син Сави Мойсеєва Остоматія 22 років та наречена Ганна, дочка Єфима Родіонова Прядченка;
2. в свідоцтві: Іоанн, син Феодосія Кривенченка 20 років та Марфа, дочка Михайла Пилипенка
в метричній книзі: Йосип, син Феодосія Тимофієва Кривенка 24 років та Марфа, дочка Михайла Пилипенка.
Причому, свідоцтва підшиті поруч з записами. І такі помилки майже в кожному селі!
А потім не можемо зрозуміти, де шлюб загубився
Такі помилки залежали особисто від священника (моя думка). Обробляю метрики до Першої світової по конкретному селу - все чітко сходиться із Метриками народження. В 1919 змінився священник і все пішло шкереберть - половину даних ніби з стелі бере. Навіть маючи повністю внесені в програму дані за 60 років перед тим не завжди вдається ідентифікувати особи наречених. І це про місцевих, а не чужих.
Впервые встретила такую запись о поручителях. 1890 год
мне несколько раз попадались подобные записи в метриках ГАДО.
kuks70,
А у Вас какой год?
Я год неправильно указала.
kuks70,
А у Вас какой год?
Я год неправильно указала.
я не помню точно, такие записи я только читал или какие-то из них выписывал, надо пересматривать все записи... в любом случае, это где-то в промежутке 1880-1910 г.
"...брак супругов Кондрата Симеонова и Надежды Яковлевой Шекун признан незаконным и недействительным вследствие сумасшествия последней и Кондрату Шекуну разрешено вступить в новый брак..."
Добрый вечер, ищу архивные данные родословной Карась Григорий Ефимович и Лукерьи Цыпка из Трихат
Добрый вечер, ищу архивные данные родословной Карась Григорий Ефимович и Лукерьи Цыпка в замужестве Карась
falis.alina, якщо маєте на увазі Трихати Миколаївської області - варто звернутися у Державний архів Миколаївської області (вул. Московська, 1) mk.archives.gov.ua/
Також зверніть увагу на сайт села Трихати - там є дані перепису 1858 року і згадуються кілька сімей з прізвищем Ципка https://trixati.org.ua/articles/perepys … 1858-roku/
ГАДО 267/1/12.Церковь Иоанна Милостивого, Изюмский уезд. 1890 г.
Октябрь 24 дня.
Жених. Сл. Радьковских Песок гос. крестьянин Порфирий незаконнорожденый Боровой, 21 год, православный, первый брак.
------------------------------------------
В МК за 1892 г. при рождении ребенка, у Порфирия уже записано Порфирий Петров сын. Наверное, тесть усыновил.
sv17, Там і з прізвищем, мабуть, не все гаразд - як би не по слободі Борова, біля якої Піски Радьківські.
1742 г. МК Ч.2 "О бракосочетавшихся". Изюмская протопопия. ( ЦГИАК 1989/1/542 ).
Ноября 2. Села Изюмца Якима Тертичникова сын отрок Григорий, тогож села Изюмца Якима Тертичникова с дочерью его девицею Анною.
Вариант с кровосмешением исключается - грех, церковь бы не допустила.
Отцы венчавшихся тезки и однофамильцы или Григорий и Анна сводные брат и сестра ???
Оленка, так я ни разу не против. Имелось в виду, что исключается вариант бракосочетания между родными братом и сестрой. А дальше... дальше у кого как.
В Св. Писании указано, что запрещены браки только близких родственников.
Двоюродные и троюродные к ним не относятся. Если я не прав, поправьте.
Форум работает на PunBB, при поддержке Informer Technologies, Inc