Міжнародний генеалогічний форум * International Genealogical Forum |
Ви не ввійшли . Будь ласка , увійдіть або зареєструйтесь .
Молдавський підданий Василь Матвіїв, 53 роки та скритка Устина Іваніва Перевертайло. Православні.
Село Саморідня, 1868 рік.
Підданий Пруського Короля, вільного міста Гамбурга, купець Карл Гусавів Мейєр, лютеранін, 24 роки та мешканка містечка Стеблів, Єфросинія Петріва Майстер, 19 років, православна.
село Яблунівка, 1874 рік.
Навпроти запису про шлюб (поряд з номером запису і датою) є приписка: "брак совершен по разрешению Епископа". Що це може означати?
При цьому нареченому 19, нареченій - 24. Обидва з одного села, в обох перший шлюб.
ktaras, можливо родичі, двоюрідні.
Тому що ту Саньку (Ликсандрю) вихрестили або перед вінчанням, або заразом... Одурив Ярмоленко жидівську дитину.
ktaras, можливо родичі, двоюрідні.
Хто? Ярмоленко та дівка-вихрестка?
Ярематойсамий, ні, ми про різні випадки і записи говоримо
Я запитав про свій випадок з с. Очеретуватого. Є запис про шлюб (початок ХХ ст.). Наречені з одного села, вперше одружуються, прізвища різні. Наречена на 5 років старша за нареченого. І поряд із записом написано: "брак совершен по разрешению Епископа". От мені й цікаво стало, що б це могло означати і навіщо потрібно було отримувати дозвіл.
ktaras, Мариненко
Пардон, обмишулився!
Навпроти запису про шлюб (поряд з номером запису і датою) є приписка: "брак совершен по разрешению Епископа". Що це може означати?
При цьому нареченому 19, нареченій - 24. Обидва з одного села, в обох перший шлюб.
а віросповідання в них однакове?
Ярематойсамий, ні, ми про різні випадки і записи говоримо
Я запитав про свій випадок з с. Очеретуватого. Є запис про шлюб (початок ХХ ст.). Наречені з одного села, вперше одружуються, прізвища різні. Наречена на 5 років старша за нареченого. І поряд із записом написано: "брак совершен по разрешению Епископа". От мені й цікаво стало, що б це могло означати і навіщо потрібно було отримувати дозвіл.
думаю, що про це можна дізнатися почитавши Епархіальні відомості і додатки до них. В додатках, наприклад, попу розписували що і коли він повинен говорити, кожне слово. Кожен крок його був наперед прописаний. Хтось з них нерадивий просто читав тексти, хтось вивчав. А люди думали, що то він від себе чи в Біблії так написано...
Так, віросповідання однакове - православні.
Зустрів ще один дуже цікавий запис:
Нареченому 17 років 11 місяців 14 днів, нареченій - 15 років 10 місяців. І також шлюб зі згоди єпископа. 1914 рік.
А хтось знає, під яким прізвищем найчастіше записували наречену, якщо вона вдруге або втретє виходила заміж? Тобто зазвичай це було прізвище попереднього чоловіка чи її дівоче?
Наскільки я розусію писали по попередньому чоловікові. в моєї прапрапрабабці так записане.
А хтось знає, під яким прізвищем найчастіше записували наречену, якщо вона вдруге або втретє виходила заміж? Тобто зазвичай це було прізвище попереднього чоловіка чи її дівоче?В
В православних метричних Київської області зустрічала, що пишуть прізвище попереднього чоловіка. І майже завжди вказано, що це 2 або 3 шлюб.
В католицьких зустрічала різні варіанти - частіше вказують попереднього чоловіка (а додатково можуть вказати дівоче), але іноді вказують дівоче (а додатково ім'я та прізвище попереднього чоловіка).
можна писати романтичну повість, як багатий дворянин закохався в бідну кріпачку, викупив її та одружився.
редко попадается, чтоб и у жениха и у невесты указывали, что оба незаконнорожденные...
ГАОО, Ф.37, оп.2, 95 дело
Развод
МК Пантелеймоновской ц. с. Преображенка 1898-1906 гг. (ГАДО 193-3-762):
л. 171 об.
3.11.1902 г.
кс Томаковки Косьма ив. Бабиченко 1, 18
ксП Евф. Стеф. Данильченко 1, 18
Запись на поле поперек:
Сей брак К. и Евф. Бабиченко определением Епархиального Начальства от 10-17.12.1912 г., утвержденного Св. Синодом от 17.09.1912 за № 14704, расторгнут по прелюбодеянию жены, с разрешением К.Б. вступать в новый законный брак.
Свщ. А?. Петров
Как может быть определение от 10-17.12 быть утверждено Св. Синодом 09.12?? Или я что-то напутала с цифрами?
почитавши Епархіальні відомості і додатки до них. В додатках, наприклад, попу розписували що і коли він повинен говорити, кожне слово. Кожен крок його був наперед прописаний. Хтось з них нерадивий просто читав тексти, хтось вивчав. А люди думали, що то він від себе чи в Біблії так написано...
Неужто отсюда и пошло про опиум для народа?
редко попадается, чтоб и у жениха и у невесты указывали, что оба незаконнорожденные...
ГАОО, Ф.37, оп.2, 95 дело
Как вариант - в той местности все были ОЧЕНЬ меркантильные и безприданного мужа или жену никто себе не брал.
Вот два безприданника и...
А чому думаєте, що незаконнонароджені були без приданого? Маю випадок з кінця 18 століття, коли єдина дочка заможного селянина народила незаконнонароджену дочку. Сама заміж вже не виходила, а дочка очевидно була "ласим" шматком, коли з нею одружився шляхтич з наполовину меншим приданим (хоча теж не малим).
МК Обухов Михайловский приход 1894г.
30 октября
Обуховский крестьянин Борис Космин Мироненко 22
Обуховская крестьянка София Федорова Калашник 22
Восприемники Павел Косьмин Мироненко, Корний Трофимов ......, Филипп Григориев Худолий, Василий Власов Самойличенко.
Брак этот по причине прелюбодеяния Софии Федоровой Калашник о предил. Епар.от 29 ноября -30 декабря 1902 утвержд.Св.Синодом расторгнут с разрешением Борису Мироненку вступить в новый брак и с осуждением Софии Мироненко на всегдашнее безбрачие и преданием семи..... церковному покаянию ........ указ Консистории от 13 августа 1903 №20540 на 6 столу №135-1901
Сурове покарання, хоча при іншому такому ж указі, дозволяли вступати в новий шлюб обом після покаянні винного.
В метрической книге Свято-Троицкого собора г. Новомосковска 1909 г. (ГАДО 193-9-81):
л. 80 об.
мщ. Тимофей Аристов Шишканев
кр. кр. Серафима Ив. Гарькушина, вдова по 1-му браку
поручители не указаны
наискосок через запись: Сей брак не состоялся
там же
л. 84 об.
1.05.09 Нм. мщ. Андр. Дм. Нижащий 1, 27
Нм кр. Мария Гр. Колосова 1, 21
Нм. кр. Ант. Гр. Порхунко и мщ. Фед. Мих. Братусь
Нм. мщ. Корнилий Дм. Нижащий, Ив. Мазан
Записи перечеркнуты, в крайней графе:
Брак А.Д. Нижащего и жены М.Г. определением Екатериносл. Епархиального начальства 10-15.12.12, утвержденным Св. Синодом расторгнут по прелюбодеянию Марии Н. Помета сия сделана в силу указа Дух. Консистории от 23.10.13 г. за № 32433.
Благочинный свщ. Ив. Стукановский
В записи о брачном обыске 1822 года есть такая строка: "Управителя их заручное письмо взято" Кто-нибудь знает, что это за письмо и что в них писалось? Это гарантия девичьей невинности от управителя? Или что-то ещё?
Ниже привожу саму запись.
Обыск, учиненный того ж уезда упомянутым священником о желающих вступить в брак села Студенка выше писанного помещика подданного малороссиянина Ивана Федоровича Лесняка о сыне вдовце Стефане и того ж села подданного малороссиянина Ивана Назаровича Кононенко о дочери Софии, девице и по оному к венчанию их никакого законного препятствия не открылось …
УПРАВИТЕЛЯ ИХ ЗАРУЧНОЕ ПИСЬМО ВЗЯТО.
Ну, може, це про те, що в разі шлюбу кріпаків вони мали взяти "заручного листа" власника (власників - у данному випадку управителя) про те, що вони "заручилися" його дозволом?
Так, можливо, це просто форма дозволу на шлюб.
Так, можливо, це просто форма дозволу на шлюб.
це так званий Брачный обыск виявлялись обставини які не заперечували іти під вінець(чи не рідні по крові, чи не перебуває хто в шлюбі ну і т.д.)
Паовідомлення пана Долецького з групи його центру "Пращур" в ФБ:
Виктор Долецкий и Тетяна Наконечна сделали публикации в группе «Центр вивчення генеалогії "Пращур"».
Щойно знайшов запис про шлюб мого прапрапрадідуся та прапрапрабабусі за ким я полюю 4-ри роки. Якби не база familysearch я б цей шлюб ніколи не знайшов, бо жив він у селі Наказне Бердичівського повіту, там і народились всі його діти, а одружився він аж в Таращі.
Чи потрібно оцифровувати та індексувати документи?
Оце й моє горе - вінчалися частіше за все (завжди?) у парафії молодої, і де її шукати? Я змогла прослідкувати чоловічу лінію мого батька до 1683 р. (теж дякувати мормонам!), а ось де шукати жінок, невідомо... Тобто є припущення, що вони з "Польщі" (тобто з Білоруссії, звідки прийшли і самі Глушаки), а от звідки конкретно, бозна...
Здравствуйте! Я здесь новичок и не знаю пока, где что искать. А ищу я своих предков, Бабушка, Кизелбах Ольга Эртмановна, по мужу Редман, г.р.1900 а может немного позже, жила в Житомире, служила до замужества у евреев, сирота. Дедушка Редман Григорий Юлисович, перекрещен в православную веру до женитьбы с принятием имени Григорий, до крещения Генрез или Генрих., 1995г.р. Крестился и венчался в Житомире. Родился в с. Катариновка( Катериновка) Трояновская волость Житомирский уезд Волынская губерния. Хотелось бы знать больше о бабушке и дедушке о также и об ихних родителях... Подскажите , где искать и как.
Форум працює на PunBB , за підтримки Informer Technologies, Inc span >